vineri, 13 mai 2011

Incep prin a-mi cere scuze eu in numele Google, care avand probleme , nici macar nu s-a sinchisit sa anunte utilizatorii.......ce conteaza ca de la noi vin fondurile, sper ca ultimele postari sa devina vizibile cat mai curand,altfel am pierdut 2 zile din viata si activitatea mea !


Daca ieri tot aveam ceva de commentat, azi e liniste absoluta, am descarcat de dimineata la Pergine, am parte de o intalnire de gradu' 3, adica eu fata in fata cu politia municipala ....renunt la ideaa unei polemici, m-a conformez cu " legea " si scap in 5 minute .....ce va sa zica si un pic de " amabilitate " .


Fuguta la revizie , pierd timp pretios,insa e totul ok,apoi din nou la trap.....las Paganini in garaj si cuplez un Acerbi...si iar dai si fugi , ca se apropie miezul zilei si pauza de pranz .....incarc si gooooooo, catre Verona....apoi spre Riva si Trento....contracronometru'....da am reusit pina la urma , nici nu speram sa termin asa repede ziua asta, am mancat printre picaturi,plus o cafea rece....ufffaaa, am obosit pina la urma .





Maine adunarea generala ....revin cu noutati,pina atunci ...noapte buna natiune !
Du bist wie ein Wild Wasser !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu