marți, 3 mai 2011

Cam racoare de dimineata,noroc cu cafeaua si hanoracul, asa sint in forma, ca pentru restul....deja am trecut la pantaloni scurti...sint fan inrait..numai prin octombrie mai renunt la ei !
Directia Padova,cu calm si muzica buna, nu ma grabesc ....deloc, nici eu nu cred ce spun, insa limitele de viteza trebuiesc respectate, insa ajung la timp sa descarc...adica primul ....prost obicei asta cu perfectiunea, dar deontologia profesionala nu imi permite abateri de la " ghidul soferului profesionist perfect "...nescris inca, poate spre pensie il bag la tipar.

Dupa ce descarc la statia de asfalt, o iau din loc ,ca am de facut ceva km azi, un pic de coada la intrare in Vicenza,am ales sa intru prin nord pentru a evita traficul,alegere gresita insa, data viitoare il pun pe dino sa zboare,si aterizez la punct fix!

Ok, ajung pina la urma, tot in grafic...uffaaaaaaa, fara probleme incarc si din nou la drum..in sens invers insa,spre Trento....timp excelent,temperatura ok,trafic aproape inexistent.....ce bine sa fie asa mereu, muzica nu imi lipseste, o cafea in garaj,masa de pranz,motorina si las bestia la spalat .....exterior si motor....apoi ....hocus-pocus, iau cheile brontozaurului.....fratele lui dino, si plec din nou !

Urc catre munte, un aer proaspat si rece invadeaza cabina, incarc si cobor catre Verona, la Trento sud este sarbatoare,se inaugureaza noua iesire autostradala,poate la intoarcere fac un salt pe acolo, din nou in grafic, livrez la Verona,apoi catre Belfiore,parcurg toata tangentiala, cu calm......cred ca in alta viata am fost englez, de unde dracu atita eleganta si calm, ma mir si eu, in fine, ajung la locul cu pricina...coada,si ca sa nu m-a plictisesc fac putina ordine in brontozaur, masina nimanui...adica de rezerva, si cam lasa de dorit ordinea .....apoi imi vine randul la incarcat...apoi catre casa , doar cu radio, ca animalutu' asta nu are cd sau hdd extern .

Trec pe linga iesirea Trento Sud, insa nu am incredere , daca sint aia in albastru si pun intrebari.....asa ca ies pe la Nord, direct in garaj, termin cu birocratia, pun ordine in cabina....la mine,apoi o iau usurel catre casa, sint putin obosit ...pai e normal....dupa cate am facut azi !

Cameo - Word Up!



Va pupa nenea !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu