luni, 16 mai 2011

Dupa un weekend tumultos, sedinta cu sindicatele....o plimbare la munte si o fuga pe strazile din Verona....o duminica ploioasa si gri, m-am trezit de dimineata mai obosit decat eram vineri dupa-amiaza.

Am un traseu scurt, in zona Rovigo-Verona si un retur ptr podul buclucas...ala din munte ,care nu se mai termina odata....imi cam da de gandit intrarea aia in panta, insa aveam sa ramain placut surprins...au acoprit drumul de acces cu folie de plastic,asa a ramas uscat .....uraaaaaa, mai exista oameni cu cap....pe umeri !





Pun si o poezie superba,cateva poze si nelipsita piesa muzicala.....app, mai am si interviul saptaminal cu Ida si Marco, abia astept .





Cântec de pahar într-o noapte de primavara

Suflete-al meu, deschide-o fereastra!
E o noapte frumoasa, albastra!
Si luna picura singura stropi
în cupa aceasta a noastra!

Slavit, vinul rosu, albastra tarie!
Ce-i lumea? Câmpie pustie -
în nectar si în nemarginire-i
esenta lui vie.

Ca mii de insule, stelele-n cer
plutesc pe mari de eter.
În clipa aceasta, prieteni, sa pier!

Olaf Bull


Rapsodii de primavara -Tudor Gheorghe !



Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu