joi, 26 mai 2011

Joi pe 32 ,era o vorba pe la noi.....insa la mine azi se potriveste ,joi 15,adica doar atat am dormit ...ufffaaaaa,am avut ceva treaba azi,nu multa,dar am pierdut timp pretios, si a trebuit sa recuperez dupa amiaza .

In fine, am livrat de dimineata cu calm, si cu cirese.....am parcat sub un cires,si am profitat de fructele sale , apoi cu calm am ajuns in port...aici insa se termina calmul,gasesc cateva masini inainte .....boooooo,riscul meseriei.

Cam atit pentru azi, o descarcare la Trento,apoi din nou in muntii....era mai bine daca m-a faceam haiduc....un apus de soare frumos si eu ajung in garaj fara nici un chef .




Vreau sa dorm si nimic mai mult, am obosit .....si mai am si maine de tras .
Ocarina - Song of ocarina



Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu