miercuri, 25 mai 2011

Din nou aceeasi poveste...suna ceasul,adunareaaaaaa la baie,apa rece ....brrrrrr, imi aduc aminte datele de identitate,altfel continui sa dorm, apoi nelipsitul control din partea carabinierilor....ar trebuii sa imi dea si card ptr puncte omagiu, la 10 controale...o pizza si 2 beri gratis !
Doua ore de condus ,apoi un pui de somn....parca si ieri am facut la fel,apoi cu calm ajung la Piacenza,execut tot ritualul aferent operatiiunilor de descarcare, las actele la locul stabilit, ca operatorul lipseste , a 2- a si gaz !

Am doua incarcari , una cu caramida si alta cu produse tip borduri ptr parcuri, oricum o dau tot o sa am de furca ....trebuie sa inventez ceva ,altfel depasesc inaltimea legala !


Noroc cu ajutorul omului mobil,un negru de treaba, data viitoare o sa am grija sa il rasplatesc cumva, a fost dragut si a facut tot posibilul sa m-a multumeasca , la sfarsit i-am strans mana , si era fericit ca iesit bine .


Pentru restul zilei,pauza de masa cu nelipsitul somnic la umbra,apoi livrez marfa la destinatie, ok ,dupa care o iau catre munti, pai cum altfel .....incarc ptr zona de Bologna, poze un sac ,ceva nervi,aglomeratie si praf ....uffaaaaaa !!!









Deepside Deejays vs. Mike Oldfield - Tubulars Bells !



Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu