luni, 2 mai 2011

Dupa un sfarsit de saptamina asa de frumos, de dimineata am cam ezitat la sunetul " trompetei ", insa un ex-militar nu ramine imun la acest semnal.....desteptareaaaa leat, la baie fugaaaaaa -mars, inviorarea si apa rece....brrrrrrr, da pot sa trisez cu apa calda, ca eu comand eu execut, dupa care imi pregatesc geantuta si la garaj adunareaaaaaa !
Deja colegul Constantin era prezent, cu o fata de emoticon care isi roade unghiile de nervi...controlul dinozaurului,cafeaua,diagrama si ca pedeapsa, sint cap de coloana .

Muzica, palavrageala si un somn de zile mari, ufffaaaaaa, ce inceput de saptamina mai am si eu, ajungem la Esse , descarcam frumusetea aia de grinzi gresite,apoi direct prin oras pina la otelaria Valbruna.....surpriza insa....adunarea cu poporul, tine o ora si imi permite un pui de somn pe cinste, dupa care intram si noi la incarcat.

Cu calm, dupa masa de pranz, care a semanat mai mult ca o gustare,am luat actele si gaz catre Bolzano...suna Sorin, si pina la Trento tot vorbim, asteapta un retur pentru Romania,insa nu prea sint sanse ....asa ca se odihneste si el .




La Bolzano,coada .....ma sa fie, ce blestem mai am saptamina asta ....faraoni au fost, poate vreo blonda sau bruneta .....hmmmmmmmmm, o sa fac cercetari cu ajutorul amicilor mei de la OKS.....dezvalui denumirea departamentului doar la cerere, si intr-un tarziu intram la descarcat, pe rand insa.
Vine ploaia bine-mi pare....pe naiba , am de pus caroseria la punct, lemne de dat jos,maturat,etc....si toate astea in ploaie nu imi plac deloc, asa ca opresc in autostrada si m-a ocup putin de dinozaur.

Ploaia a trecut ca un val....hihihihi, uite poetul unde era, asa ca nu iau apa la bocanci, trag la incarcat....boscorodesc putin, apoi pina in garaj nu mai opresc, motorina,acte,parchez si o iau care casa usurel.
Maine am din nou de alergat, ca la maraton....unul special, sper sa reusesc sa tin pasul cu planurile sefului !
Va urez noapte buna !!!
Tina Turner - Stand By Your Man


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu