marți, 31 mai 2011

Frumos rasaritul soarelui pe autostrada,cu un country fantastic...simti cu adevarat puterea "bestiei"...aerul rece face bine ...imi zboara somnul insa am un as in maneca, am timp o ora la Vicenza....si am doar un singur gind !

Trag in parcare, e ceva aglomeratie,apoi in patic .....ma bag in sacul de dormit si gooooo in lumea lui Mos Ene .


Ceva bataie de cap la descarcat...unde dracu' era urgenta aia,ca intru la 7.30 in otelarie,si reusesc sa termin pe la 8.30,cu chiu si vai de ....mama lor !
Din nou la Bolzano, dupa amiaza....mare plictiseala ....de fapt nu,vorbesc cu Mircea si Sorin la telefon, gasesc o duba rasturnata....scap noul prototip Mercedes Actros....din cauza convorbiri...oricum era camuflat tot, insa era un eveniment sa il pot fotografia....mai intalnesc si 2 " Schubert "..unu alb si altul negru .....fac impresie pe drum .



Descarc ,dupa care reincarc in cariera mea....in varful muntelui ,apoi termin fericit...mai am maine un salt,apoi joi pauza ...ziua nationala a Italiei !
Rednex - Cotton Eye Joe !



Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu