marți, 10 mai 2011

Ce mult imi place primavara, ma simt renascut ca pasarea Phoenix....ia uite frate , iar o iau razna ....aerul asta de munte e tare, si face rau la IBM...dar nu pot sa nu ma bucur de mirosul florilor, si linistea orasului....mai vad cate unul cu bicicleta....si fetele vesele, care se intorc catre casa !
Astazi nu am ceva de speriat de facut,numai ca am de mers din nou pe strazi si stradute , riscul meseriei, ca altfel numai pe autostrada te plictisesti si ramai fara tonus muscular.

Descarc si apoi o scurta pauza ....somnnnnic, ca sint mic, numai la 8 imi sint confirmate documentele,asa ca trai neneaca pe banii firmei .
De aici in 4 km, ajung la o alta cariera de calcar insa, incarc pentru o fabrica de ciment in zona Vicenza, si din nou trec la pedale....a inceput si Turul Italiei, poate la anu' ma ia si pe mine .....ca mascota !!!
Tot pe drum, si iar pe drum,mai ascult la radio, la cb cateva replici ,timpul trece,km la fel si uite cum ajung la destinatie.....semnaturi si cantar, apoi sus la depozit....pe straduta , la deal ....noroc ca nu vine nimeni de sus , ca altfel ....zarurile si sa ai noroc .

Pina la Vicenza nu mai este mult, ajung inainte de pauza de masa, incarc f repede apoi la masaaaaa, ca am o foame de lup....pardon,de dinozaur, de ce o fii, numai sa o potolesc mai repede .

Timp pentru somnul de frumusete nu mai am,asa ca din nou la drum , de data asta catre casa...adica spre spital,unde descarc travele, cine stie cit dureaza .....iar de aici cunosc drumul catre cariere cu ochii inchisi .




Fac cateva poze ,apoi ajung in garaj.....restul este istorie...motorina,acte,o cafea mica si acasa popor !
Mircea Rusu - Iarba verde de acasa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu