luni, 23 mai 2011

Toata noaptea am visat doar camioane,decorate si frumoase....de toate marcile, ce mai vis placut....imi venea sa arunc telefonul de dimineata....uffaaaaa, cucu...cucu....hai ca avem de lucru !

Un tur de placere,Rovigo- Vicenza,cu retur la Nago, un santier destul de marisor,ultima descarcare in acesta transa de lucrari ....pauza de masa la Affi,gasesc un Sprinter special....o poza haioasa si din nou la drum .








Nu am prea multe de comentat,astept intalnirea cu Marco si Ida, din santier,ca tot am timp ,decid sa vin printre " vii ", pe national....o strada frumoasa si pe la umbra muntilor....este foarte cald 35 de grade,apoi incarc in cariera pentru maine,cobor in garaj,acte o cafea ..ceva impresii de calatorie si gata,am terminat cu ziua de munca !
Colaj de cantece ardelenesti !




Poze noi pe :
http://vt880-truckplanet.blogspot.com/

2 comentarii: