luni, 30 mai 2011

Bunaaaa dimineataaaa !
De ce romanul nu-i ca neamtu'...sau cum a ramas ursu' fara coada...doua intrebari fundamentale, din 3 muschetari am plecat azi 2....musiu Sorin a intarziat .....hmmmmmm, cu voie sau fara de voie, nu l-am iertat....a ajuns mai tarziu ca noi la destinatie ....si a avut si probleme, blestemele de !
Dupa ploaia de vineri noapte, timpul a devenit stabil,ceva nori dar in general senin, 29 de grade la pranz si un aer curat la prima ora .....mama ce buletin meteo mi-a iesit , asta e cel mai important penru azi,ca in rest ...acelasi traseu Rovigo -Vicenza........Vicenza-Bolzano, cu un retur de la Valbruna..tot pentru Vicenza, maine dimineata....asa-i ca nu ati inteles nimic ???





Nici eu , dar cursa este cursa ,trebuie efectuata, minuni nu am facut azi, am mers prudent, cu calm ,respectat programele si participanti la trafic...numai unuia as fii vrut sa-i lungesc putin urechile....777, norocul lui insa ,ca il cunosc .
Mai tarziu am tinut si emisiunea la radio INBLU ....publicitate in direct la Truckday Mantova 2011....poate ma iarta la salar , si dupa ce am predat documentele,parcat bestia in vie...ca in pool -position m-a injura lumea....iar a terminat asta primul pe ziua de azi, am plecat acasa linistit .....hmmmmmm....aveam insa o foame de lup....sau T-Rex....numai sint sigur, important este sa ajung cat mai repede .
Richard Clayderman - Emmanuelle II



Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu