vineri, 21 octombrie 2011

Am avut o noapte de cosmar...galagie,masini,camioane in tranzit .....minoritatile noastre in tranzit din Franta catre alte tarimuri mai primitoare ...plus un gay de dimineata , care privea prin parbriz ....era sa-i arunc cu un pantof in cap....nu mai dorm acolo nici legat .
Locul de destinatie era la 5 km ,asa ca am inceput activitatea la 7.oo, un pic de boierie, dar comparativ cu restul zilei , era mai nimic .


Descarc in 10 minute , apoi o iau la galop catre Brescia, incarc tigla pentru Pergine, cu ceva intarziere la locul cu pricina.....vesta refectorizanta,bocanci ,camionul la poarta .....bon de intrare , aloooooo, da ce am ajuns la Pentagon fara sa stiu ?





Vreau nu vreau, pauza de pranz o fac in garaj, trebuia sa intru pentru motorina, nu imi ajunge si pentru cursa de Vicenza,cu care inchei ziua si saptamina ....asa boier ,mai zic si eu .....fara caftan !
Printre melodii 80's si km macinati ,ajung la destinatie .....full , am de asteptat si aici ....asta este blestemul faraonilor aia ...aia cu piramidele netezite .....nu am de ales si trec la intretinerea tehnicii din dotare ...suflat,maturat,sters praf,intocmit documente ....tot ce se poate face, ca somn nu am .
Noroc cu Gelu,colegul meu, mergem impreuna acasa ....mai schimb o vorba cu cineva .....ufffaaaaa, gata cu viata de lup pentru saptamina asta .
Va pupa nenea ...pina luni....ne auzim din nou la .....Milano !

Tudor Gheorghe - Niciodata toamna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu