miercuri, 12 octombrie 2011

Cu noapte-n cap ajung in garaj.....va-aduceti aminte ca am de facut motorina....de ce nu se pun si la camioane sisteme de alimentare din mers,ca la avioanele de vanatoare...vine cisterna, il pui pe pilot....iti umple rezervoarele si gata....si nu te mai dai jos decat la sfarsit de saptamina...neeeee, asta e un cosmar, nu un vis !

Fara tragere de inima, ajung la destinatie...schimb cateva impresii cu amicii Massimo si Fabio...Essesolai, apoi deschid semiremorca, am de livrat porfir,apoi de incarcat la San Tomio caramida ....uffaaaaaa, cu livrare la Folgaria .....sa traiasca muntele,prietenul nostru...al meu si al dinozaurului !




Vremea este superba, mai fac cate o poza, ma cam inghesuie unu' intr-o curba.....fara probleme insa, apoi ajung la destinatie unde eram asteptat.....VIP, ce sa zic,toata lumea m-asteapta !





Apoi ,o iau in sens invers ..adica trebuie sa cobor, ajuns in vale ,prima parcare a mea este,pai trebuie sa maninc si eu ceva nu .....totusi era buna ideea cu alimentarea din mers,poate trecea si cei de la MacDonald's pe linga mine ....apoi un pui de somn , tocmai bun ...la umbra .
Da gata cu leneveala zice soneria pe limba ei ,adica ......trrrrrrrrrrrrrrrrr, nu pot face altceva decat sa plec , ce bine era la umbra ...dar maine este abia joi,asa ca o tin drept catre Trento, am de incarcat casutele pentru mercatinul de la Tortona, sper sa fie gata ......am sperat eu ,dar degeaba...asa ca parchez dinozauru' in curtea clientului,il pregatesc de incarcat, las indicatii ,tot ce trebuie ...si plec catre garaj....pe jos, normal ,am de facut 500 de metri !
Uraaaaaa, ajung acasa devreme,asta da , chiar imi place ideea ...sper sa mai fie evenimente din astea ,cat mai multe ....asa am timp si ptr o dedicatie muzicala, nu spun cui...da sper sa-i placa !
Laura Pausini - Ascolta il tuo cuore !



Noapte buna natiune !

2 comentarii:

  1. Coane Sagio, mersul pe jos face piciorul frumos...parerea mea... Toate cele bune!!

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord cu yo5peb...te rog ceva ...scrie mai mult ca nu esti in armata Alin...voi aveti darul povestirii...Claudiu....sper ca nu primesc un ban

    RăspundețiȘtergere