joi, 20 octombrie 2011

A plouat azi noapte, pic....pic....pic.... asa bine am dormit , nu va spun , ca va fac pofta.
Bun desteptarea, inviorarea de dimineata.....toaleta sumara, la canistra cu apa rece , ca altceva nu am in zona, apoi cu cintec inainte ......usurel insa , ziua buna se cunoste de dimineata,si incepe bine cu o ....pauza,normal,cafeaua si cornul ,apoi din nou un pic de pisiceala la caldura .....pina la 9.oo nu am autorizatie sa intru in oras .
In sfarsit suna si telefonul rosu,pot intra in oras....asa ca o iau usurel la pas, nu pot altfel...este un trafic infernal....9.oo ,unde merge toata lumea asta ......boooooo, nu pot sa raspund la aceasta intrebare .


In piata, era ok, politia municipala,politia stradala,carabinieri si pompieri.....ce dracu' frate ,am adus o bomba atomica si eu nu stiu.....lipseau cei de la salvare,finante si corpul forestal....pariez ca erau ascunsi pe alta strada .
Descarcarea de urgenta , apoi ...stinga -dreapta...sens giratoriu,stop,semafor...iar la stinga ....iar la dreapta ....am obosit sa scriu , insa pina la urma am iesit din oras, si ce usor am intrat !

Pina la Milano nu am probleme, si nici la schimbarea semiremorcilor.....la pranz sint deja in directia Torino, timp frumos,18 grade ,vant caldut ,trafic usor.....adica o cursa de placere .....sun si andrisantu', care intre timp m-a anuntat de schimbarea locatiei, vine si ma preia la intrarea in oras , bv nene, asa mai merge ....pierd timp din nou, se descarca cu o macara, lipsesc sculele de precizie.

De aici pina la urmatoarea locatie , mai am de mers aproximativ 65 km, plus - minus 1 ora , marfa este pregatita ,asa ca macar in ultimul ceas sper sa nu astept ....insa nimic, azi nu merge ,sau mai bine zis ,toata saptamina nu a mers ......ma resemnez si pina la 17 nu am de ales ,stau cuminte , dupa care .... inapoi catre Milano....uffaaaaaa, ce balamuc domnule !

Seara vine si se duce , vine intunericul si eu tot pe drum sint .....sfintii i-am epuizat deja, am trecut la lista de asteptare a viitorilor canonizati .....dar intre timp ajung in parcare , una nasoala, scuze ptr termenul folosit ,dar era cel mai dulce .
Nu mai fac nazuri, imi pregatesc cina linistit si dau drumul tv ....sint prea obosit sa mai scriu ceva la blog, las pentru maine.....prin jur se invart tot felul de personaje " ciudate ", las cortina si trec la somn .
Pe maine !
Nicu Alifantis - Vino Noaptea !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu