luni, 31 octombrie 2011

Vineri seara am ajuns tarziu in garaj,dupa aventura aceea m-am ales decit cu o raceala super,nimic altceva,asta inseamna ca inca mai tin la tavaleala...astazi sint aproape in forma, santierul stradal este la doar o ora de mers, asa ca nu imi fac probleme, si acompaniat de colegi , ma pun in miscare .
Toamna asta este fantastica,cuolorile si reflexul frunzelor aramii,galben,rosu aprins,maro sau verde palid....plus albul mestecenilor ma face sa am parte de un tablou nemaivazut al naturii.





Strada este buna pina la santier, avem doar doua curbe cam " imposibile " pentru 13,60 dar incet si cu ajutorul unui pilot, se poate trece ...se putea face inca un metru de umplutura acolo,si era si mai ok.


Dupa livrarea peretilor de sustinere, o iau din loc catre Albiano, am o livrare pentru zona Bassano,apoi din nou la Dueville...peretii aia sint asteptati miercuri in santier .
Insa nu o sa fiu eu cel care livreaza, am alt traseu,bineinteles dupa ce in garaj imi cuplez semiremorca Rao deja incarcata .....grazieeee !
Marcel Budala - Hora ![acordeon]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu