miercuri, 26 octombrie 2011

Prin ploaie ,prin balti,prin mii de picaturi ....am ajuns in garaj...o cafea dubla si webasto on, totul este ok, muzica si verficarea cb-ului, dupa care ....la drum, catre Venetia ....cursa predestinata....imi lipseste gondola insa , dino este incarcat si nu cred ca pluteste .

Livrez fara tragere de inima, tot pe ploaie, un loc cat o batista de marinar.....uffaaaaa, sint deja ud, dar fericit, nu stiu insa de ce , poate ca imi place peisajul de toama, asa ud fleasca cum este .
Incarc klinker la Travesio, in aceleasi conditii.....numai cred in miracole, insa dupa ce am terminat de incarcat .....a cam incetat si ploia , cite un strop ici colea,insa incepe sa se arate soarele...in departare insa !





Masa de prinz si o repriza de somn ,apoi descarc la Tassullo....muntii imi fac cu ochiul, au o mantie alba de zapada superba....hmmmmm, mi se face frig .
Scap de coada aia mica , parc eram o vulpe bearca, si reiau semiremorca mea...fuga -fuga in Camparta ,apoi la garaj cu cantec proletar .
Alte minunatii nu am mai facut azi, nu sint un magician ,ci doar un biet pamintean .
Noapte frumoasa tuturor,nu ratati ziua de maine !
Iubito, vine toamna peste toate !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu