joi, 13 octombrie 2011

Din nou la drum,de dimineata...am recuperat dinozauru',incarcat frumos...apoi un tur in garaj ...motorina si cafea,totul ok,muzica , A22 pina la Affi,apoi Brescia -Tortona !
Ceata,aglomeratie ....patru muschetari olteni de la Dumagas.....mesteri mari in navigatie...au gresit drumul insa ...hahahahahahah,am ras pe saturate,apoi o scurta pauza ....o ora de somn la caldurica,pina vin permisele de intrare in centrul istoric, dupa cere eu cu dinozaurul devenim centrul atentiei in orasel !
Trece...nu trece...ba trece....ba nu trece...pina la urma am trecut, numai asa sa le stric pariuriile pensionarilor !





La Milano mai am de facut o livrare ,apoi incarc pentru acasa...la Trento,cu calm insa si cafea buna .....trafic fara probleme,mai fac cateva poze .....ajung la destinatie inainte de grafic....si ca sa nu imi ies din mana ....din nou la munte, incarc pentru maine,dupa care sun retragerea !



ELP - Romeo and Juliet !



La buna vedere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu