vineri, 28 octombrie 2011

Am dormit bine,chiar foarte bine,nu m-a deranjat nimeni,vecinii mei ...un francez si un italian, au plecat odata cu mine.

Liniste si pace pina la Trento, ajung chiar anticipat la descarcare,apoi fuga in garaj unde schimb semiremorca, am deja una incarcata pentru Vicenza.....mmmmrrrrrrrr, nu prea sint incantat ,dar unde-i lege nu-i tocmeala !
O cafeluta, apoi la drum, il recuperez pe Gianluigi la Pergine, asa macar am un tovaras de drum.....insa neprevazutu' era azi cui ochii pe mine, singurul semafor pe Valsugana...se face galben,apoi rosu...frinez, normal, insa am parte de o surpriza......ABS nu functioneaza.....se blocheaza rotile pe semi.....rezultatul este dezastruos.....marfa a afugit de pe paleti ...19 !

Am doua variante....o aleg pe cea mai grea.....il sfidez pe Sisif, adica repozitionez porfirul pe alte palete....munca de ocnas, insa vreau sa-mi demonstrez mie insumi ca sint in stare sa fac asta .
Ajutor primesc imediat, Gianluigi,Sorin si Costel,insa din cauza restrictieii de la ora 16 ramin singur din nou...ma dor mainile,spatele,picioarele,insa am un singur gind ....sa termin cu asta si sa incarc camionul pentru luni .
La venirea serii am parte de o surpriza placuta....soferii de la Esse solai, incarcatorii,si inca doi muncitori,au venit sa m-a ajute, le multumesc din suflet ...un gest cu adevarat colegial...si la ora 18.30 era totul terminat,in plus aveam si incarcatura ptr luni aranjata.
Prietenii nu trebuie sa-i cauti.....te gasesc ei !

Victor Socaciu -Omul cu o chitara !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu