luni, 10 octombrie 2011

O noua saptamina...uffffaaaaa, dupa ce am hibernat doua zile,de dimineata imi era greu sa las patul .....insa nu am avut de ales,azi am o zi incarcata, asa ca fuga mars la baie recrut...apa rece,apa calda ....barba ,si ...la gara ,nu ,adica la garaj !
Controlul inevitabil,lumini,gume,integritate incarcatura ,tensiune chingi...cafeaua ,si cu muzica inainte mars !
Hmmmmmm, sper sa nu gasesc coada spre Milano.....insa am parte de o surpriza placuta ...Massimo si o cafea in Autogrill, sa mai zic ca nu tine lumea la mine .
si dai si pedaleaza,si dai si depaseste ...pina cind ajung coada .....nu se poate fara coda la Milano, cum dracu' merg adormitii aia de dimineata ....nu inteleg .

Prima livrare , prima ora pierduta...am dat peste alti adormiti.....ufffaaaaaa, parca era cu Piedone filmul ala ....toate mi-se intampla numai mie !

Ok,o iau din loc spre a doua locatie ..cu calm si fara aglomeratie , insa adresa era gresita .....hmmmm, am facut recesamantul calendarului ortodox....pina la urma am gasit si locul de livrare...ascuns dupa colt intre copaci !

Miezul zilei a venit ...am terminat si eu, cu munca ,maturat si izolat cu scotch de hartie ...apoi in pas alergator catre Brusnengo, unde am de incarcat sticla, de la recuperare ....printre picaturi maninc ceva , un fel de mic dejun combinat cu pranz, pina la urma masa de seara o sa fie baza .

In sfarsit ajung la Milano...las Rao si cuplez Schmitz-ul.....sint la limita cu timpul ,insa ajung ca un lord englez la Rho, unde gasesc deja echipa care trebuie sa-mi incarce casutele de la targ .

Cu un interviu ad-hoc ....pensionarii din zona nu ezita, reusesc sa incarc si sa ajung la destinatie...in seara asta Milano.
Folk T - Balada lui Iancu Jianu



Noapte buna natiune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu