marți, 11 octombrie 2011

Dis de dimineata la Milano era ….ceata ?….neeeee, era doar racoare , si eu eram adormit , ce sa fac, asa-i cind este noaptea scurta .
Dar lasa ca scot eu parleala azi ,imi fac curaj singur si o iau din loc…trafic aproape inexistent,normal pentru ora aia …3.oo…muzica si merg ca pe autostrazile americane ….de unul singur,pina aproape de Brescia,unde mai incep si alti lilieci sa apara ….urmasii lui Batman !
Ajung la destinatie, trag pe dreapta ,pun ceasul sa sune si somnic…ala de dimineata e dulce rau …apoi e si bun la frumusete .

Livrare cu calm , m-a cam calca pe nervi operatorul ala de serviciu,insa nu vreau sa incep ziua rau,asa ca nu prea il bag in seama ….observa si se oftica …1-0 pentru mine !
Pina la Self,am cativa km, fac intrarea la masina,cintarul,trag la " ramp " dupa care trag din nou in pat ….o sa dorm toata ziua ….recuperez din ultimele 2 luni…intre timp Mirko termina cu incarcatura….buuuuun,cintarul,documentele si ….allez bre' !
La munte,pai unde este mai frumos toamna…ajung la ora pranzului….buuuuun, parchez sub macara….pregatesc masa, apoi cativa pasi prin iarba …asa pentru digestie,apoi din nou ….saibbenpausen !





Aerul curat ,trage la somn ......uraaaaa, mi-am incarcat bateriile , asa mai zic si eu viata ...de boier !
Dupa ce termin cu fierul,plec catre ultima locatie de azi,o cariera in varful altui munte.....bre,m-au facut alpinist azi , nici nu stiiam ca exista zona asta extractiva, dar am invatat sa nu pun prea multe intrebari ......cind nu este cazul,incarc si ca un melc o iau usurel la vale....prea multe serpentine ,si eu sint incarcat full.




Colac peste pupaza, mai trebuie sa fac si revizia la tahograf....ufffaaaaaa, trec si pe linga un filtru de la politia local....4 haidamaci ,insa cineva acolo sus are grija de mine,cind era unu' pregatit sa scoata paleta...numai ce tasneste unul cu un Fiat pe linga mine....linie continua si restrictie de viteza.....l-au pescuit imediat .
Decuplez semiremorca in parcare,fuga la electrician...testul de rigoare, apoi verificarea in mers, ok....imi stampileaza si diagrama.....dupa care repet operatiunea in sens invers ,adica cuplez semiremorca si merg la garaj .
Gata lume,prea multe pentru azi,nici plinul nu l-am facut...maine dimineata cu calm .
Kenny Rogers - Ruben James !



Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu