luni, 24 octombrie 2011

Un sfarsit de saptamina destul de zbuciumat...am dormit,facut cumparaturi...umblat brambura prin munti....participat la sarbatoarea castanelor....ramas socat de disparitia unui sportiv....in fine , am avut ceva activitate.
Bunnnn, asa ca de dimineata am intalnire cu Dino in garaj ,la patrat, camionul si colegul, omul si bestia !
Destinatia Milano, apoi transferul casutelor de la Varese la Settimo, pe hartie suna bine,dar in realitate nu prea este asa...aglomeratie de la Bergamo pina la bariera vest, apoi din cozi , pe ss catre Vigevano, un balamuc total...cred ca numai bandit cu optimizarea lui este vinovat.

Livare intr-o bucatica de loc, putin mai mare decat camionul, nu am avut timp sa fac poze....poate data viitoare, dupa care , micul dejun si pauza de somn.
Pina aici nimic deosebit, nu mai fac caz de semafoare si trafic ,insa la schimbul de semiremorci raman fara cuvinte.....pana pe dreapta ,ultima axa ....uraaaaaaa, sa vezi cum fac eu miscare acum ....si chiar asa a fost ,am pus roata de rezerva a tractorului, si sar si peste pranz, asa de luni, nu am de ales,altfel nu mai ajung sa incarc pentru maine .

La Varese m-a apostrofeaza un politist....intri cu viteza, pe interzis...si mai vrei sa fiu si gentil....booooo, nu comentez , il las in pace , el face la fel si imi da drumul sa plec ....nu cred ca vroia sa intre in contact cu centrala , unde aveam un permis asa frumos de intrare in centru .
Fac ce fac si iar ajung pe autostrada, cu timpul satu inca bine,sper sa ajung la timp,altfel se repta istoria de lunea trecuta .

Il recuperez pe Dino din parcare ,si dupa ce termin cu balamucul , o luam din loc catre .....pai sa vedem pina unde ajungem , important este sa fie si trattoria , ca am o foame de lup,afara ploua ,si nu am chef sa pregatesc nimic .
Noapte buna !
Invirtita din Simleu !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu