luni, 17 octombrie 2011

Dupa un weekend de leneveala si odihna,ca altceva nu am facut....serbarea dovlecilor,anul asta nu s-a tinut,crizaaaaaaaa.....de dimineata am luat-o din loc,cam fara voie ,insa de nevoie ...ufffaaaaa, ce mai tura vura, eram plictisit rau de dimineata, si pina la Milano drumul este destul de lung,noroc ca mai ascult citeva perle pe cb ,ca altfel adormeam pe autostrada .


la locul faptei,adica la destinatie ajung mai spre amiaza....eeeeeee....exagerat ,dar nu mai lipsea mult , noroc ca am timp sa fac pauza unde vreau eu,trag in parcare si saibbenpausen....ca de am muncit mult pina acum .
Cum dormeam eu asa bine, numai ca aud zgomot ca la stadion,parca eram la antrenament pe stadion....dai ma , las-o asa ...baga mare , sari la el ....ce dracu frate ,unde am ajuns , cind deschid ochii ...si perdelutele,surprizaaaaaa, un grup de elevi se distrau cu o minge ...mama lor de teroristi .
Ok,termin cu pauza si plec catre Tortona, sint asteptat de toata lumea...politie,muncitori .....usurel bre, nu sint cautat international,politia m-asteapta sa intru in centrul vechi .

Trag bestia in piata si fug la o cafea , ca imi era pofta,si asa nu sint gata baietii cu demontatul,nu imi fac probleme..sper totusi sa ajung sa incarc in seara asta,daca nu maine dimineata, ca de abia a inceput saptamina .
Incarc pina la urma si ies fara probleme din piata, nu am mai asteptat politia...aia maninca mult si nu sint seriosi,nici dupa sfertu' academic nu vin,asa ca dai in traznet cu tot cu fluiere .
Pina la Milano nu am probleme, de acolo incepe povestea ....nu este nimeni care poate sa faca transferul casutelor, si sint nevoit sa astept echipa care vine de la Tortona...alt timp ,alta distractie,sper sa nu doara tare ....nu mai ajung la incarcat azi...maine dimineata la 8,sint nr 2 pe lista .....ca pe timpuri la noi,fara lista nu merge ,in plus am companie un spaniol , are sistem de umflare automat pentru gume,asta da investitie .





Cina si tv,plus net ....am timp sa dorm , destul de mult,asa ca ..noapte buna kids !
Viva La Vida - Orchestral Version !


Un comentariu: