marți, 18 octombrie 2011

Dupa o noapte linistita , de dimineata am descoperit in parcare inca vre-o doua cisterne,cind au sosit astia,ca eu nu am auzit nimic ,sau au intrat in varful picioarelor,sa nu deranjeze,bravo lor ,baieti de treaba soferii astia .

In sfarsit aud numarul la megafon ,o iau din loc catre intrare , fac cantarul si in 2 min sint deja la incarcat ...chestie interesanta , primul camion care intra azi ...ce onorat ma simt ....da , insa la cintar imi lipseste ceva greutate, asa ca mai fac o tura la magazie , dupa care sint in regula...uffaaaaa, acum incepe distractia , pun mina pe " stiloul ingineresc " si nivelez piramidele din semiremorca, asa in ciuda egipteniilor , ale lor dureaza de mii de ani,ale mele doar 5 min ...hahahahahah, apoi la vele marinar . adica acopar incarcatura cu prelata, distractie la maxim .
Actele si o cafea , apoi la drum, trebuie sa alerg azi, nu am de ales, Milano-Loreo, apoi o incarcare pe linga Verona, nu prea am timp de stat la umbra .....neeeee, la soare ca a venit deja toamna .

Si dai ,si dai ...pina la destinatie nu m-am oprit ,in program ,,,,pauza si din nu la munca , se descarca materia prima,insa ce ramine in urma este o problema mare, pun mina pe alta " scula ", o matura robusta si ...trai neneaca , uite cum se fac banii, nu numai pe scaun la volan .
Ce sa faci frate ,mai sint si zile din astea, in sfarsit termin si cu maturatul ,fac iesirea din firma si din nou la drum, ca se face seara imediat .....noroc ca in prealabil am cerut informatii despre locatie, asa ajung la fix ....pe cimp, adica nu ,in livada cu meri .....parca era un capitol inchis asta cu fructele ....boooooo ?

Pina la urma iese totul bine, incarc , asigur totul, si pina la centrul comercial nu mai opresc .......nu descarc acolo,nu ....acolo fac cateva cumparaturi ,ca la Trento nu mai ajung in timp util, vorbesc si cu Cristian la Torino....Award nume de scena , era ceva timp de cind nu mai aveam stiri de la el .
Ajung pe intuneric , ultimul mohican ....imi zic , insa in timp ce meditam ,apare si Dino, aha, asta chiar e ultimul...moustache' , ca are niste mustati demne de un anumit segment al populatiei migratoare cu palarii mari !
Na ca am comis-o din nou, Wiki o sa dea pe spate la termenii folositi de mine .....Wikipedia , desprea ea este vorba, ce aveati in cap voi !
Noapte buna popor !

Eric Clapton - River Of Tears !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu