marți, 1 martie 2011

Vine, vine primavara..Se asterne-n toata tara....Floricele pe campii....vine ea da mai tarziu,asa ca nu imi ramine decat astept impreuna cu voi zilele insorite ale primaveri,cind aerul se umple de mirosul florilor,pasarelele ciripesc printre crengi iar copii se joaca fericiti!

Cu drag, de martisor...tuturor " Evelor " din lume !
Cu drag de martisor, primiti primavara in sufletele voastre, si fie ca acest anotimp sa aduca in viata voastra implinire si noroc, fericire si iubire si nu in ultimul rand caldura sufletesca de la cei dragi. Va doresc o primavara frumoasa!
Gata ,sa trec la lucruri mai serioase.......azi am cam tras pisica de coada....de dimineata la Bolzano,livrare fara probleme,numai ca era cam frig,apoi cu calm am incarcat dinozauru' si camionul lui Marian la Self....destinatia Milano amandoi, cu adrese diferite...cam 500 m in linie dreapta ....comunicam prin cb.


Apoi....apoi am intins-o acasa ,preventiv,ca nu mai aveam chef de nimic .
O zi de primavara ,din toate punctele.....soare si un vanticel caldut,nu imi vine sa cred ca ieri ningea ca in povesti !
O seara frumoasa tuturor !

2 comentarii:

  1. Multumim de urari, Aline! E valabila si reciproca!
    E bine si sa mai chinui pisicile cateodata :)), si trimite primavara si catre Romanica.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. baiat fin ,ca de obicei!multumim de urari!sa ai o primavara insorita si plina de realizari!Erika

    RăspundețiȘtergere