marți, 8 martie 2011

Incep ziua cu o dedicatie...8 Martie,un gand curat su o floare tuturor femeilor din lume asta ,numai bucurii si fericire !

Am dormit bustean pina la 6.45 de dimineata...se vede ca eram obosit, aseara am tot butonat la noul pc.....pe forum,blog,mess....merge super si este mai putin complicat ca unul cu sistem Windows !
Inviorarea de dimineata...1,2...1,2...complexul nr 1 ...si dai ture pe dupa camion ....ufffaaaaa, ce chestie mai era si cu inviorarea asta .
Sar la volan si o iau din loc, bineinteles dupa ce am strans patul,aerisit si m-am echipat in tinuta de campanie...altfel eram in stare sa merg in pijama.
Ajung la santier la prima ora,automacaraua era in regim de incalzire,muncitorii inca mai cascau....il interpelez pe seful de santier cu o chestie...el incepe cu abureala, dar i-o tai scurt..si uite asa mai capat un vot...de blam !!!
Ordinul de imprastiere pentru azi suna cam asa ...descarcare Pergine,incarcare Vicenza,descarcare Pergine....apoi mai vedem ce o sa fie ...numai haz si veselie cred .
Am alergat toata ziulica pe ss47, impreuna cu Dodo, si mai avem si maine acelasi traseu ....e ok,numai ca traficul pe ss te cam plictiseste, muzica si iar muzica ...si cate un prieten pe cb .

<
Mai pe seara trag o fuga cu un tipper la Mezzocorona ....si uite cum termin ziua tot pe inserat....nu-i bai ...sanatate sa fie .
Si voua la fel....multa sanatate si spor !

Un comentariu: