joi, 10 martie 2011

Azi dimineata parca eram la sedinta de partid...cu cativa colegi ,gata de plecare catre Vicenza, nerabdatori si pusi pe glume...uni prea glumeti insa , nu prea au nimic in comun cu respectarea limitelor de viteza...si cam fereasca sfantu' de ceva probleme !
Ok, asa ca am ajuns la Schio fara probleme...nu prea era nimeni la locul cu pricina, pentru prima oara nu am avizat beneficiarul, avand incredre in alti,insa am ajuns la concluzia ca dictonul " help your self " e sfant .

Dupa livrare , fuguta mars la Dueville...apoi din nou la Pergine ...ufffaaaaaa, noroc ca este mai lejer programul azi,am timp sa trag un pui de somn pe cinste , apoi descarc in liniste .

Insa pe seara schimbare de program, decuplez Rao,cuplez un tipper Paganini mega , si incarc pentru Fidenza....urrraaaaa, in sfarsit scap de Valsugana, ca aproape am uitat cum se merge in autostrada , si cum mai aveam timp decid sa anticipez ziua de maine...asa ca fac motorina si pina la Manerbio nu mai opresc .
Cina, fructe si un lambrusco desert...apoi in patic ca sint obosit .
Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu