vineri, 25 martie 2011

Dimineata tarziu .....cucuriguuuuuuu, ufffaaa, de unde a aparut si asta .....era cocosul restaurantului....ora 7, aha zic eu e timpul sa o iau din loc ...singur, colegul a plecat de dimineata,are un alt program .

Descarcare la Riva si apoi o fuga in A22....iar mutam mobila .....imi intalnesc colegii pe traseu,mai o gluma ,mai o barfa...timpul trece ....leafa merge, noi in parcare dormim....dupa care decuplez semiremorca si plec acasa doar cu tractorul...maine mai fac o repriza de "fieratanii ".




Surpriza in garaj ....mi se pune un tren de gume noi, urmeaza si la semiremorca dupa aceea....un nou contract de furnizare ...ale mele erau noi ,insa am fost ales impreuna cu un alt coleg...premiul intai cu coronita !

Maine din nou la drum !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu