miercuri, 16 martie 2011

Pic...pic,pic,pic,pic......ufffaaaaa, iarasi ploua ,nu se mai termina odata ...o sa am de furca azi !
Il injur si pe Murphhy,cu legile lui cretine,dar care au aplicatie in fiecare zi .
Ud ca un pisoi, e putin spus , am pomenit toata lista sfintilor ortodoxi si catolici,si am intrat putin si la buddisti ....pina am strans prelatile de pe sticle,apoi am plecat catre destinatar....intru la poarta,trag pe cantar ....portarul insa m-a trimite in alta parte...e plin jos, se descarca la depozitul nou....beeeeppppp, trag o intoarcere la 180 grade ...usurel si cu ajutorul apei ...nu se intampla ,daca era uscat insa erau probleme mari .
Intru in curtea ceea noua , parchez si direct la birou...din nou ud , acolo insa dau peste urmasi lui Matusalem, ma frate ,astia or sa traiasca 200 de ani,aveti cuvantul meu.

Pai pina a vizionat documentatia ,si a decis la ce rampa sa intru ,au trecut 20'....eram deja in fibrilatie....m-a gindeam doar la ce aveam de facut dupa livrare .....ce sa mai zic,pentru 26 de palete cu sticle goale,am asteptat 1,40'....extraordinar de mult,in comparatie cu ziua de ieri,unde am incarcat in 15' cu acte cu tot .

Dupa o convorbire cu dispecera,se schimba traseul pentru azi,altfel risc sa nu ajung nicaieri,si asa sint pe " rosu" dar sper sa recuperez in autostrada ceva din timpul pierdut ...speranta moare ultima !

Pan życia ... kierowca kretyn i idiota, który jedzie do 80 i nie patrząc w lustro .....a lor sa fie , ca nu se mai poate asa....era un mic gand pentru polonezul cap de coloana .

Oricum sint in intarziere cu vreo 15 minute ,dupa o coada pe la Rovereto,si mersul asta de broasca testoasa in A22, macar pe A1/A14/A14 dir, sa gasesc liber ,dupa livrarea de la Modena, ca pentru restul nu mai este timp...masa,cafea,o gura de aer in parcare ....vise taica ,vise...parca sint la turul Italiei in fruntea clasamentului...pedalez si iar pedalez, nu iert nimic, era sa depasesc si o patrula de pa Polstrada,noroc ca aia erau in iesire,ca altfel ......se lasa cu muzica !


Am ajuns in port cu aceeasi viteza din autostrada , 90 km/h, si tot cu minutele alea de penalizare, dar am ajuns in timp...repede la birou,cantarul si la rampa ,apoi in sens invers toate operatiuniile ,dupa care respir usurat si la capacitate maxima , ca adrenalina iti modifica si respiratia ....acopar cu plasa de protectie,si directia barul portului.




Barmanita imi prepara un sandwich si o cafea,eu fac o poza la o colectie de ceasuri...pasiunea de ...apoi maninc linistit,completez in cabina cu 2 portocale ,dupa care il pun pe maestrul Andre Rieu sa dirijeze intoarcerea acasa .

Un apus de soare superb,printre nori negri,albi si albastri, glume pe cb,si muzica buna ajung acasa destul de tarziu ,insa multumit de rezultat.
Maine ,restrictie de circulatie, am sa dorm pina la pranz...cel mic , ca nu arde nicaieri !

Jennifer Lopez feat Pitbull - On The Floor [Radio Edit]




P:S:
Melodia este pentru Mike , daca aveti preferinte muzicale,lasati comentariu !

2 comentarii:

  1. Da da vad ca si poloneza se invata usor (<>) !Cat despre melodie mai bine baga ceva cu chitara nu neaparat country american samd,ceva instrumental chitara daca gasesti !

    RăspundețiȘtergere