marți, 22 martie 2011

Cine a mai inventat si schimbul de documente , nu stiu,insa a fost un mare capcaun….cred ca numai sa -mi faca in ciuda…trebuie sa schimb actele ,pentru ca am o alta destinatie,in apropiere,daca-i musai cu placere !
Ajung la prima ora in santierul unei scoli medii,sau generale , nu prea este activitate,doar un 4 axe cu ceva fiare si el ….insa factorul disturbator era deja prezent…telecomanda aluia bruia telecomanda macaralei….si adio descarcare rapida…termin dupa 2 ore …ufffaaaa, am inceput bine.

Conform legilor englezului ala, sau ce era de origine...Murphy ala...o sa astept toata ziua….cum era de asteptat s-a si intamplat.

Prato Isarco….3 ore ,tot cu fier, de la Self,timp berchet ,masa,tv ,somn…trai neneaca pe bani ….mei insa !
De acolo dau o fuguta toooocmai la Vicenza, o incarcatura de trave de beton,precomprimate…..si alte 2 oreeeee !

Viataaaaa mea, azi am pierdut o gramada de timp,termin seara tarziu plictisit si obosit de atita odihna.
Sa vad cum o sa fie maine, ca tot prin regiune umblu ….poate mai reduc din pierderi .
V-a pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu