miercuri, 23 martie 2011

Dupa un somn pe cinste, m-a trezesc tarziu….m-a declar maistor azi…ajung in garaj …..doar Dino mai era prin parcare,astepta cuminte sa vina nebunu'…adica moa' !
Ok, dragul mosului,o cafeluta si o luam din loc imediat….descarc la Rovereto, am pe Loris inainte,nu imi fac probleme pentru detalii,le voi primi de la el …adica,strada, cum se intra …chestii soferesti !
Simplu ca buna ziua, intru pun bestia pe pozitie,iar in juma' de ora gata cu incarcatura ,dispare din semiremorca .

Fuga la Self ca am o noua cursa tot la Prato Isarco….uffaaaaa, ba nu, doua livrari,una in santier,alta in depozit ….hmmmmm, e bun si asa .

Masa de pranz la capu' locului, dupa ce intru in gaura aia ….apoi trec sa supraveghez descarcarea ca tedesconii m-a lasa fara semiremorca .




Pierd mai putin timp azi,si de acolo urc catre al doilea client….si intru in curte,daca se poate numi asa ….am loc doar sa deschid primele obloane…..am incarcat cu cap,ca altfel e jaleeeee mare ,lipsa de spatiu creeaza probleme.

Descopar o placa commemorativa, cum de nu am vazut-o pina acum…trebuie sa o traduc ca este in germana….apoi scap din nou catre Self .
Toata ziulica m-am invartita asa pe o distanta de 100 km intre clienti…..nu am nici o jumatate de program pe azi …sper sa termin mai repede ca dimineata o iau din loc catre Milano, apoi….Genovà, mon amour j'arrive !
Cu Massimo in tandem insa, el are santierul vecin …..e bine asa, nu m-a plictisesc deloc ,iar maine seara o sa am un tovaras la masa !
Walter Ghicolescu - Singur pe drum



De astazi declar aceasta melodie imnul oficial pentru blog !
Saltare taica …si noroc !

2 comentarii: