luni, 21 martie 2011

In sfarsit a sosit si primavara....in toate sensurile,astazi am stat in tricou cu maneca scurta ...de prin noiembrie nu mai aveam onoare asta ....soare ,16 grade , si flori peste tot....copacei ornamentali,zarzari,piersici....aproape si magnolia este inflorita ,o splendoare ...iar rasaritul soarelui ...un spectacol !

Cam am un pic de furca azi, 3 descarcari de dimineata....dezleaga,deschide obloane...vine omu'mobil...descarca....inchide obloanele,leaga din nou...ca altfel se duc pe apa sambetei casoanele din plastic...ca am si din lemn ....o aventura , ce mai !
Numai ca am rabdare ...vine odata cu varsta cred ....si nu disper deloc,cu calm reusesc sa fac toate trei livrari ...si mai am si timp de glume cu personalul .



Dupa ce scap de plastice si lemnul pentru gratar...ca eu unul numai acolo l-as mai folosi , o iau usurel catre Padova, si am proasta idee, sa opresc in Autogrill pentru o cafea si o pb a nouliui tv de bord....zic proasta,pentru ca in timp ce m-a pregateam strang tabara si sa plec , ma pomenesc cu Polstrada ....in vizita ...de lucru, ca altfel le ofeream dulceata si apa minerala !

Un control de rutina ,va rugam sa prezentati ......stiuuuu, dar eram in pauza si parca ....marai eu ca Dino la inamicii naturali ....insa vad si perechea ochelaristului...ceva de genul ....dupa blocurile gri ,sintem noi ....o zdrahoanca cu o mutra acra ...ufffaaaa, asta a scapat de la cresa SS-ului ....ok, control sa fie si renunt la riposta .
Ca altfel imi cauta astia cu acul greselile ....si nu am chef sa stau la ciorovaiala cu ei ....28+1 diagrame,permis,CI,CQC,taloane,busta paga,foi de concediu,contracte de munca ....toate cele !
In 10 minute scap de ei,cu recomandarea de a " ierta " pedala de acceleratie....prea umblu cu 90 in cap ...ok , o sa tin cont , si se duc in plata lor.
Au reusit sa-mi strice pofta de mancare , dar pina la destinatie nu ma mai gindesc la ei ,am alte probleme pe cap....cum ar fii un somnic la soare si o para dulce si coapta dupa ce m-a trezesc ...apoi cu calm si eleganta maxima, intru la incarcat ....plasa sudata la 12 m cu 2,5 m inaltime...o bucurie de incarcatura !

Cu incarcatul a mers cum a mers,insa cu actele ...disperare mare...am asteptat app 1 ora, am o incarcatura cu regim special, si pina au facuta toate hartoagele am baut 2 cafele ...daca era pentru extern ..cel putin o zi dura.
Interviul saptaminal la radio In Blu, amici mei Ida si Marco sint nelipsiti,asa ca atacam subiectul primavara si evenimentele externe,cu o pauza muzicala.

Parchez si predau actele la dispecerat, ma simt cam obosit ....de la munca sau de stat ...boooooo, cine stie !
Saltare taica si noroc !

2 comentarii:

  1. Senzationale pozele !!! Poate ai timp si spatiu sa faci una si pentru concursul de luna aceasta de pe www.soferii.ro ;).

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesat si frumos....din comentariile tale reiese cat de placuta este meseria noastra, dar in realitate ne luptam sa supravietuim......sistemul este bine pus la punct, iar noi nu suntem uniti!

    RăspundețiȘtergere