joi, 24 martie 2011

Hai la groapa cu furnici,ba-i aici ba nu-i aici .....aici esteeeee......locul meu de destinatie,dupa o cursa de placere inspre Milano,cu eleganta maxima,un trafic aproape absent si cu Massimo pe canalul mutilor,cb-ul nu-i merge ...uffaaaa !

Noroc ca era si Mihai cu noi,asa mai am cu cine schimba o vorba ,doua .....trag in fata santierului si apoi la ...nanipui sau liu-liu....cum spun fetele pe forum !

Soare si liniste spre Genova, ajungem in timpul pranzului, norocul nostru ,imbinam utilul cu placutul,adica pauza de masa cu pauza de lucru....uite ce chestie.


Incarcam cu calm si injuraturi la sfarsit,cintarul de proba indica divers fata de cel de la facturare, dar asa plec ,cu ceva minus ......nu vreau sa aud nimic !

Pauza de noapte la Peschiera,la locul meu de parcare, m-a pregatesc de masa, mai fac o poza doua ,apoi o seara pe cinste cu amicul meu, la un pahar de " vorba" si o tigara ....el, ca eu nu mai practic acest sport .
Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu