miercuri, 2 martie 2011

Dimineata a inceput bine, am plecat cu Marian catre Milano, cu muzica si voie buna....trafic regulat,pentru ora aceea...o cafea la Brescia face minuni,apoi cu viteza maxima ne indreaptam catre locurile de descarcare .....intram in oras,in zona cu trafic limitat, si acolo sint cele mai mari aglomerari dimineata.

Insa cu calm am ajuns la destinatie,intru in incinta santierului,deschid toate obloanele semiremorcii.....un echipaj mixt italo-indian se ocupa de descarcare ,si astia se inteleg doar prin semne,asa nu risc sa duc Rao-ul la reparat in urma lor!
Intre timp eu trag un pui de somn,asa vreo 2 ore.....dulceeeeee, dupa care la o portie de cereale cu lapte si miere m-a uit la un film .

In sfarsit au terminat si indienii de descarcat, ies de acolo si o tai catre Brescia, sint deja in intarziere,dar sper sa recuperez la pauza de masa, acte la intrare,cantarul....sefuleeee, vesta reflectorizanta...ma avertizeaza un " inginer ", si m-a asez la coada...reminiscente comuniste cu aplicatie capitalista .....am 2 incarcari de fier beton ,rotoli....cu chiu cu vai termin la timp.....m-a intalnesc cu un amic de la Stoco.....am uitat de poze, si ies cu eleganta maxima din oteleria Alfa.


Pina la Borgo nu mai opresc deloc, vreau sa ajung mai repede acasa in seara asta, m-a simt cam obosit....descarc si urc catre cave, la Albiano, unde am de luat in primire custile cu piatra, pentru peretii de sustinere...Monno, uffaaaaaa,iar la munte ...sper sa nu ninga la noapte ,insa cerul este plumburiu .....cum mi-o fi norocul ,zic eu si plec acasa ingandurat .


Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu