luni, 7 martie 2011

Dimineata pe racoare, face bine la motoare .....asa ca am pus in practica teoria asta,si am plecat 5 min mai devreme,evitam traficul matinal,si avem timp pentru astudia terenul.
Pina la Poja, nimic de semnalat,numai timpul morocanos....ufffaaaaa, si cativa fulgi de zapada...cri,cri,cri...iarna gri...cind o tai de pe plai ...uite hitul verii unde era !



Am ajuns cu Dodo, ca de obicei,in avans ,parcam camioanele si mergem in recunostere...cind cunosti terenul,batalia e castigata...parca era din discursul lui Napoleon, asa ca ......fac si cateva poze,apoi soseste macaraua .
Una peste alta,pina se instaleaza " barza " asta,vin muncitorii cu inginerul in frunte...ceata lui Pitigoi ...trec cateva ore bune.






Cum am terminat cu podul o si iau din loc ,am de facut o cursa la Esse Solai,pentru Pergine, si parca ceva nu se incadreaza in programul zilnic....aveam sa aflu mai tarziu....ca trebuie sa mai fac un drum pe seara, si sa incarc pentru maine dimineata !
Booooo, su e giu per Valsugana...prinre camioane,mmasini mici,carabinieri si alte autoritati de control.


Pe seara sosesc Ida si Marco, radio INBlu...asa ca am un pic de activitate extra ...apoi cam termin programul....un apus de soare frumos m-a insoteste .
Parchez si pun Mac-ul la probe ....asa vad de ce este in stare .
Noapte buna tuturor !

2 comentarii:

  1. Coane Sagio, sti ca un rodaj bun e ca o cura la Amara!!! Deja in probe?
    Toate cele bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa deja cu Mac-ul !!! E bine, e bine gata cu erorile de windows,gata cu blueacreenul si alte prostii de drivere samd.Acum MacOS-ul o sa iti schimbe viata (<>) !

    RăspundețiȘtergere