sâmbătă, 26 martie 2011

Sambata este facuta pentru odihna, stiu bine asta .....am eu asa un concept despre ziua asta, se pot intampla multe .....si asa a si fost !

Adunarea de dimineata in garaj cu colegii,o cafea,o gluma si hai la munca ....ajung la locatie, cuplez Rao si incarc prima cursa....pina aici nimic deosebit,aparte o trupa de muncitori .....care lasa de dorit, cu telefonul in mana tot timpul,o sa se intample ceva azi .

Pauza de masa soseste repede, seful este bine organizat si primim cate 2 sandwich-uri destul de gustoase,bauturi racoritoare si fructe ...ok !
Dar dupa masa soseste imprevizibilul , clestele scapa un new jersy, bloc de beton -4000 kg direct pe marginea semiremorci.....care cedeaza la soc .....si imi vine sa-l omor pe ticalos .

Cearta si scandal mai rau ca in Parlament la o motiune de cenzura, cu acordul colegilor decid de a intrerupe activitatea si o tai catre garaj ...poate se face ceva dupa amiaza, insa cred ca numai constructorul o poate remedia,fiind in garantie.....si mai gasesc si unul de la Fercam...80 km /h ...economieeeeeee !

Si uite asa se termina saptamina asta , cu nervi si un gust amar !
Pasarea Colibri - Vinovatii fara vina



La buna vedere !

2 comentarii:

  1. Eu am crezut ca ti-a rupt remorca in doua (<>) ! Da glumesc... uite asa sambata cand toata lumea se gandeste deja la odihna de Duminica, se intampla nenorociri de astea.Eh bine cai inn garantie !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt curios cujm se incheie povestea cu remorca...

    RăspundețiȘtergere