vineri, 18 martie 2011

Dupa ploaie si furtuna...vine ea si vremea buna.....si uite ca azi dimineata a sosit .
Soare,caldut...asa o zi timida de primavara, si imi prinde bine ...am cateva livrari de facut pe linga casa ,apoi incarc bestia pentru luni......si cred ca am si vre-o surpriza,ca termin prea repede programul.....o sa vad eu .
Dimineata insa incepe devreme, dl Tiristu,nu mai are somn,sau nici nu adormit...cu gandul la economia Man-ului sau, si dornic sa platesca o datorie de serile trecute ,se pune pe butonat....si cind dormeam mai bine ,numai ca aud tromboanele de la Volvo....adica soneria de la telefon....ufffaaaaaa....nu il injur , ca tot trebuia sa cobor din pat,mai devereme sau mai tarziu .
Cafeaua si toate cele,baie ,apa rece .....brrrrrrr,apoi ajung in garaj , dau plasa de protectie jos...Elias pleaca si el tot in acelasi loc la descarcat ,cum era deja in curte ....respect primul venit si il las inainte .


Am timp de un ceai si o convorbire placuta la telefon ,cateva poze cu Pagannela in plin soare,dupa care imi vine randul la descarcat/incarcat ...adica fac o livrare de la acelasi destinatar in zona Bolzano.




Ca sa m-a destind un pic, era prea frumos afara ,o iau pe SS12 inspre Egna,apoi catre Appiano...trafic redus,cateva lucrari de intretinere ,si ajung la client in timp util .
dupa ce las incarcatura pe maini bune, directia Fructus Meran, unde am de luat o incarcatura de casoane pt fructe.....dar sint de 2 tipuri,plastic si lemn .....ufffaaaa, iar nenorocirile alea din lemn,vechi de pe timpul faronilor .

Nu am ce face ,incarc fara tragere de inima,leg totul bine cu corzi si coltare ,apoi imi permit luxul sa il sun pe Mircea...saracul m-a cautat deja de 2 ori ....insa eram mereu pe jos cu treaba .
Parchez in garaj dinozaurul, bag usor capul pe usa ...cancelariei ....intra ,intra ...se aude, nu fugi...ca nu scapi, avem un camion de incarcat .....atit doar zic, hai ca scap ieftin .
Locatia ?.....Lago Santo si Fornace....adica sar din lac in put....am de facut doua locuri diametral opuse, distanta app 10 km, despartite de torentul Avisio, si o vale destul de abrupta .
Beeeppppp....wrooommmmmm, si hai la deal cu magarusu', si dai si dai si urca pina ajung la " drumul oaselor " ca asa imi parea intrarea aia ...demna de sarituri cu schiurile, concursul regional !



Cu calm pun camionul pe pozitie si sint gata in 15 min,apoi o cafea oferita de omu'mobil , dupa care o iau din loc, ca mai am de calarit muntii astia .



O poza doua,un telefon si nici nu stiu cind ajung la al doilea client....clienta , ca la birou este o tipesa cu niste ochi verzi .....de pisica !
Gata cu actele, m-a indrept catre casa,alimentez magarusul si il parchez, din nou la dino,unde termin cu hartogaraia si munca de birou ....dupa care o iau care casa ,ard de nerabdare sa vad noul tv pt camion....doar vine iepurasul si la el !
Un weekend pe cinste !

Un comentariu: