marți, 15 martie 2011

Vine ploaia, bine imi pare,
In gradina am o floare,
Ploaia o va face mare,
Vine ploaia, bine imi pare....ce spui nene, numai bine nu imi pare ...am de facut o livrare la " groapa cu furnici "....care intre timp a devenit un furnicar ....si apoi incarc sticle pt vin ...goaleeeeee, si cu apa nu prea sint de acord .
Da ramine de vazut .....mai intai trebuie sa scap de fierul din semiremorca....asa ca plec de dimineataaaaaaaa devereme ,asa de devreme ca nu imi aduc aminte ora .....cu inca 3 muschetari ...Costel,Mihai si Sergiu ....asta ultimu' muschetar KGB ....o cafea face bine, doua strica pofta de mincare si a treia ....fugi domnule ca face rau la inima !
Am ajuns la Milano destul de devreme, insa destul de tarziu....locul de descarcare era ocupat de 2 camioane ...ce naiba,astia au dormit aici ...fac tura mare ,o raita prin cartier ....cam 5 km, printre masini si camioanele -magazine ,astazi este targul de cartier , ufffaaaaaa, ce noroc pe capul meu .

In sfarsit pe la 7,30 trag la " rampa " si incepe calvarul....muncitorilor,afara ploua cu galeata ,eu sint in pat la caldurica....webasto on ...dar am asa un feeling ca voi pierde si eu ceva azi .

Al dracu' feelingul asta , ce animal e ....aveam sa iau si eu portia de apa la Origgio, dupa ce completez un formular de intrare , mai aveau sa-mi ceara talia la budigai si nr de acte sexuale saptaminale ...asta dupa ce omu'mobil m-a controleaza de bocanci .

Sint pe scara zic eu ...pai incalta-i,zice el ....nu tata ,zic eu ....la mine in casa pot sta si imbracat in pielea goala....bocancii cind cobor ai sa-i vezi ....uffaaaa, ce cap de lemn are asta , si nu il mai bag in seama .
Incarc si incepe munca lui Sisif...acoperirea incarcaturii, care nu serveste la nimic, insa asa-i ordinu'...si ordinu' se executa ,nu se discuta ...'teles leat !
Dupa ce termin, usurel o iau din loc, ploua parca mai incet ....normal, asa se intampla mereu ,si pina la Brescia ,unde m-a loveste foamea , stii cum .....asa ca un intercity o cutie de carton ....trage bre in parcare ca murim de foame si e pacat ...il auzeam pe ala mic ...dinozauru'.

Cam atit pentru azi , pe la Affi il gasesc pe Sergiu si mai sporovaim putin,apoi fac plinul in garaj si parchez in pool position , locul 2 ....da parca vad ca ratez startul....descarc pe la 8 , dupa care am de facut un tur , nu dezvalui nimic ...mai intrati si maine pe blog...noutati in prim plan .
A, uitam ...va pupa nenea !

Gene Kelly - Singing in the rain


Un comentariu: