joi, 3 martie 2011

Desteptarea de dimineata,primul lucru este sa privesc pe fereastra...plouaaaaaaaa......deci implicit la 1500 m ninge...uffaaaaa, o sa vad eu cum urc ,poate scap sa nu umblu la lanturi.
Aseara am incarcat putin mai mult pe rala, ca sa am " grip ", asa ca vom vede a cum functioneaza strategia lupului.
Cafeaua, controlul si ...on the road again...ca se face tarziu si nu vreau sa am surprize,ajunge sa gasesti unul care coboara si nu opreste si adioooo urcare linistita .

Intru in conferinta cu Sorin si Marian pentru cateva minute,apoi tot urcand spre passo Tonale,incep sa gasesc zapada proaspata, catiba centimetri pina pe la 800-900 m, apoi din ce in ce mai pufoasa...nici urma de interventia celor de la strazi....parca am mai vazut asta pe undeva.....aha, la neamurile lor.....strada devine din ce in ce mai abrupta,asa ca reduc din viteza,risc sa ies in decor la vreo curba mai stransa...si liftez prime axa.... greutatea pe axa tragatoare se mareste, si bestia are aderenta maxima.


Uraaaaa, se vad luminile aproape am ajuns in varf, opresc 5 minute sa respiram putin aer proaspat,afara ninge asa frumos, dupa care o iau usurel din loc....am de coborat destul de mult, si drumul este tot la fel de necuratat.

La destinatie imi permit din nou o pauza ,este devreme,dar asa am planificat....sa nu am probleme in traversarea muntilor, am parte de un schimb de replici cu o nevrotica care nu vroia sa mute masina,ramain pe gheata si dino maraie, dar se misca usor cu sateliti cuplati....si in sfarsit descarc custile .



Directia Odolo....daca ar fi fost un drum drept peste munti,as fi ajuns destul de repede,insa trebuie sa cobor la Brescia ,si apoi sa urc din nou catre Alpi .
Cu eleganta maxima,incarc si maninc ceva ,apoi din nou la drum, sint asteptat la Self,unde descarc partial,reincarc si am o livrare gen F1...daca ajungi pina la 16.30 e ok....daca nu....insa la 16.30 eram deja in pozitie ....de tragere, ca asa imi venea sa fac , muncitorii aia atesini, ca sa nu zic altfel,nu inteleg mai nimic in italiana, sau se fac ca nu inteleg,insa am de furca cu ei ...insa pina la urma cu 3 Peronni,se rezolva treaba ...amical.





Cum scap de aia ,direct in garaj mai opresc ,motorina,predau un teanc de acte si plec acasa ,,,maine fac un Esse Solai pentru un santier de la Pergine, o parcare cu 2 nivele subterane ,dupa amiaza o fuga la Verona, pentru a incarca un pod....ma rog,partile componente,eu si Dodo, iar luni....din nou la munte !
Noapte frumoasa !


Ps.
A fost o zi minunata vineri,am ras pe saturate,am muncit mai putin si am avut parte de un soare splendid !





Un comentariu:

  1. Am o ruda la Cesena care ma sunat pe 3 martie si ma intreba cu ii vremea la Bolzano.I-am spus cai soare,primavara si canta pasarile a primavara ca pe urma sa numi vina sa cred ca el fara lanturi nici nu a putut sa iasa din zapada care era prin zona aceea la Ravena.
    Ironic nu... la BZ in munti soare iar la Cesena zapada (<>)

    RăspundețiȘtergere