miercuri, 30 martie 2011

Nu am mai ajuns la Rao, modificare de traseu....ufffaaaa, ieri nu am putut incarca subansamblul pentru Ancona, prea lung si depaseam gabaritul.....ziua am inceput-o tarziu,si cu chiu cu vai pe la orele 20 am plecat in lume.....adica spre Italia de jos...Potenza !

Am mers decat pina la Firenze, iar la miezul noptii eram deja in pat la somnic....pina dimineata la 9....pauza ceruta de lege !



Uraaaaa,din nou la drum,impreuna cu colegul Gelu, catre capatul meridional al " cizmei "....dar dupa 200 m ,obligatoriu se face pauza ptr o cafea,altfel nu se poate .
Timp frumos,soare si deja trebuie sa ramin in maneca scurta .....uite cum vine vara pe furis.

Orte si din nou pauza, cateva cumparaturi la magazin,il gasim pe Vasile in parcare,pregatea pranzul.....poftiti la masa,ne invita el....multumim ,dar ne continuam drumul .

Traficul este destul de " absent" iar incarcatura noastra nu depaseste 15 t....consumam putin si alergam ca la F 1, ca deabia a inceput sezonul.

Mai fac cate o poza doua, admir abatia Montecassino....un loc care iti provoaca frica....dar si admiratie in acelasi timp.

Batranul Vezuviu doarme, inconjurat de o " palarie " de nori...care par a iesii direct din crater ....click si on the road !

Pauza de seara anticipata,la locul de destinatie ploua de rupe,plus grindina....nu mai descarcam azi ,ci maine dimineata.
Boooooon, masa si odihna, de televizor nici vorba.....nu este semnal.....noapte buna natiune !

....Strangers In The Night !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu